17 January 2013

Sayang itu masih ada

Assalamualaikum
Setelah empat bulan aku tanpanya kehidupan aku masih seperti biasa..alhamdulillah dia bahagia dgn kehidupannya..maafkan aku andai selama perkenalan kita mungkin aku tak sempurna tidak mampu buat kau bahagia...masa berlalu dengan pantas aku cuba jauhkan diri semampu mungkin dari kamu walaupun aku sedar itu adalah perkara yang tak mungkin aku lakukan..dari jauh aku sentiasa berdoa agar kau bahagia disamping insan tersayang..maafkan aku kerana terpaksa menipu sehingga begitu ini adalah demi kebaikan semua..Maafkan aku kerana melakukan sesungguhnya kau sahabat terbaik cuma masa dan waktu telah membezakan kita sebagai seorang sahabat...Dari jauh doa ku kirim moga kau sentiasa bahagia dan sentiasa berada di bawah nikmat rahmatNya...amin...
Wassalam

No comments: